Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Friday, February 25, 2011

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

Παρατηρώντας ότι τα πιο δημοφιλή posts ήταν εκείνα στα οποία βριζόμασταν μεταξύ μας, διακινδύνευσα τη σωματική μου ακεραιότητα ( για να μην πω τη ζωή μου ) και έκανα ένα στο οποίο την έμπαινα στον Παπατζίμ- που παρεπιπτώντως είχε δίκιο, αλλά ποιος νοιάζεται...
Το αποτέλεσμα;
Η μισή ομάδα κάνει comments στο εν λόγω post, Ο Παπατζίμ κάνει ανάρτηση μετά από μήνες και η Άρτεμις γράφει στο blog για πρώτη φορά!Οι κόποι σας δεν πάνε χαμένοι όμως παιδιά μου! Ιδού τι κερδίζετε!
Όσοι έκαναν comments κερδίζουν:
1 pizza με 8 κομμάτια!και μία coca cola λίτρου, με τον Αι Οζά- εεε Βασίλη εννοείται!Όσοι κάνατε post, δηλαδή εσείς, Παπατζίμη και Άρτεμιδα, κερδίζετε...
Τον κουβαλητή! ( Περιλαμβάνεται κόστος μεταφοράς)Επιπλέον, μπαίνετε στη μεγάλη κλήρωση για να κερδίσετε 3 εσητήρια ( 2 για σας και ένα για τον dm) κρουαζιέρας 3 μηνών στα νησιά fiji! Ο dm σας σας υπόσχεται πολλές περιπέτειες και τέρατα για 3 μήνες! Τυχεροί!

Στην πραγματικότητα έκανα post για τον Παπατζίμη επειδή τα πήρα που με έφαγε.




1 comment:

  1. Τα πήρες που σε έφαγε;; Δηλαδή μιλάς από την κοιλιά του;; (γελάσατε εεε;;). Και σύμφωνα με όσα έχω γράψει σε άλλο comment απαιτώ να πάρω κι εγώ έναν κουβαλητή (βλ. comment σε κάποια από τα προηγούμενα posts)!! Αυτά!!!

    ReplyDelete