Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Sunday, December 30, 2012

Η ζωή του Avatar μέσα από εικόνες...

Καιρό ήθελα να το ανεβάσω και το ξεχνούσα αλλά ήρθε η ώρα (1.5 μέρα πριν το 2013 , επιβάλλεται να ανέβει μέσα στο 2012)

Κάποτε ήμουν έτσι...
 Μετά χάρη στον καλό μας DM βρήκα αυτό
Όταν συνειδητοποίησα τι έκανε ένιωθα έτσι !
Η χαρά μου δεν κράτησε πολύ μιας και μετά από λίγα χτυπήματα ήταν δεν ήταν 4-5 γύροι κατάφερα να σπάσω ένα όπλο που οι πιθανότητες ήταν 4-5% (δεν θυμάμαι ακριβώς) και όταν συνειδητοποίησα ότι το έσπασα ένιωθα κάπως έτσι...
Πάνω στο χαμό μου για να μην μείνω άοπλος βρήκα αυτό...
Δεν άργησα να αποτελειώσω και αυτό το όπλο . Άρχισα να κάνω κάτι τέτοια (σε brutal edition όμως)
Όμως μιας και τα μυαλά μου πήραν αέρα κρατώντας έστω και για λίγο ένα μαγικό όπλο (+1 +ικανότητα bash) αποφάσισα να απεμπολήσω ένα τεράστιο χρηματικό ποσό από τα χρυσά μου για να αγοράσω ΑΥΤΟ!!
Με ένα greataxe (+1) κάθε νάνος θα ήταν περήφανος όπως και εγώ άλλωστε
Μετά από 2-3 πάλι χτυπήματα έγινε το μοιραίο...
Ακολούθησε αυτό
Ο καλός μας ο DM φρόντισε να μου δώσει αυτό
Στην αρχή νόμζα ότι είναι τόσο
Και ότι θα κάνει αυτό
Πλέον νιώθω κάπως έτσι...

8 comments:

  1. Χάρη σκέφτομαι σοβαρά να σου δώσω χπ για αυτό το ποστ!! Χαχαχαχα! Που τις βρήκες τις εικόνες??? (παρένθεση- δεν τη ζωγράφισες εσύ την πρώτη εικόνα, ε? :P Όταν είδα το λογχοπέλεκη με έπιασε μια νοσταλγία για τότε που βαράγατε 15 dmg και πανηγυρίζαμε όλοι)
    Α, ηθικό δίδαγμα... ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΛΟ!!!!

    ReplyDelete
  2. το πιο γαμάτο comment με διαφορα μεσα στο blog! ρε φιλε χαρη εχεις καταραμενα χερια ρε!

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ για να καλά σας λόγια , Αντώνη αν δικαιούμε όντως χπ γιατί να μην το πάρω έστω και 10 ολόκληρα !!

    ReplyDelete
  4. Χμμμ θα σε βαλω να ρίξεις ένα ζάρι 10, θα το διαιρέσουμε δια δύο και το υπόλοιπο θα το βάλουμε σε μια ρίζα εις την τρίτη. Ε, το αποτέλεσμα, στρογγυλεύοντας τα δεκαδικά προς τα κάτω θα είναι το ένα τριακοστό όγδοο του xp που θα πέρεις! Τι λες?

    ReplyDelete
  5. Άρα ας πούμε ότι είμαι τυχαιρός και φέρνω 10
    10/2=5 , βάζοντας το σε ρίζα εις τη τρίτη κάνει περίπου 1.71 , με στρογγυλοποίηση (της κακιάς ώρας) βγαίνει 1 , 1/308 = 0,0032467532467532467532467532467532... θα είναι το XP που μου αναλογεί .

    Νομίζω σκοτώνοντας μύγα με μυγοσκοτώστρα παίρνω περισσότερο XP
    Θα το σκεφτώ μήπως συμφαίρει !!

    ReplyDelete
  6. Άρα θα προστεθεί άλλο ένα φονικό όπλο στον κατάλογο σου? ::p

    ReplyDelete
  7. Την μυγοσκοτώστρα εννοείς ; Θα ψάξω να βρω φωτογραφίες σε περίπτωση που επιτύχω στο χτύπημα και σε μία σπάνια περίπτωση που το σπάσω...(βλέπε περίπτώσεις πιο πάνω) έχω σπάσει όπλα μαγικά στην μυγοσκοτώστρα θα κωλώσω ;

    ReplyDelete