Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Saturday, May 4, 2013

Ο Παίκτης σου κι Εγώ

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Βασίλη και της Αρτέμιδος, σε συνεργασία με την 
Νταγκών λόου μπάτζετ Α.Ε. για μια σειρά εκπομπών που θα διαφωτίσουν το παρελθον , 
το παρόν και το μέλλον (οι πίτσες θα έρχονται σπίτι με ένα τηλεφώνημα βλ.:http://www.youtube.com/watch?v=7z19PFzHu4Y) των παικών.

ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ 1ο - ΠΕΡΙ SLIPPERS

Τουτουτουτουρουρουρουτουτουυυυυ! (openning ενημερωτικής εκπομπής)
Καλησπέρα σας και καλώς ήρθατε στν εκπομπή μας "Ο Παίκτης σου και Γω ".
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα θέμα καυτό, θανατηφόρο (με improved disintegrate) που έχει 
απασχολήσει τον τελευταίο καιρό τους παίκτες μας (κνε)(Βασίλη μην επεμβαίνεις στη 
εισαγωγή μου!)(*στηΝ εισαγωγή:κ,π,τ,ξ,ψ,φωνήεντα και δίφθογγοι, θεωρητικιά)(-.-). Τον 
Sleeper και τα υπόλοιπα μέλη του doom metal συγκροτήματός του.
Για να μας διαφωτίσει στην αναζήτηση μιας λύσης για την αντιμετώπιση αυτής της απειλής 
έχουμε τον Ozaϊd, ένα ευγενικό και ονειροπόλο ξωτικό. * χειροκρότημα πλήθους*

Καλησπέρα σας Ozaϊd.
Καλησπέρα σας!

Πριν προχωρήσουμε στην ανάλση αυτού του περίπλοκου θέματος, θα θέλατε να μας πείτε 
μερικά πράγματα για τον εαυτό σας?
Κατ' αρχάς, θέλω να δηλώσω ότι κατουριέμαι. Έχω να κατουρήσω περίπου 2 χρόνια. 
Επίσης είμαι νηφάλιος για 3 λεπτά! *ακούγεται τρανό χειροκρότημα*. Επίσης μ' αρέσουν 
πάρα πολύ οι πάστες από κορμό ελάτου και το πουλί μου είναι πολύ...

ΕΝΝΟΩ, γκουχ...εννοώ, πείτε μας για το ρόλο σας στην ομάδα. Και λυπάμαι για το 
κατούρημα.
Α, καλός σκηνοθέτης συνεπάγεται καλός ρόλος. Μην ενοχλήστε, έχω γερή φούσκα!

Σκηνοθέτης; Δεν σας κατάλαβα..
Μα είναι προφανές!
Βέβαια, προφανές...

Βλέπω κρατάτε με μεγάλη δεξιότητα ένα τόξο. Αυτό είναι το όπλο της επιλογής σας;
Μα φυσικά! Και ο πατέρας μου (ο μακαρίτης) τέτοιο είχε και ο παππούς μου και πολλοί 
πρόγονοι πριν απ' αυτόν, απ' όσα θυμάμαι. Οι ρέϊντζερς στο δάσος ήταν πολύ ανεκτικοί με 
τις προτιμήσεις μου, καθώς μου έδιναν μόνο 10 ανελέητες γροθιές στην αναφορά και μόνο 
ενός διαφορετικού όπλου. Νομίζω είναι εξίσου προφανές με παραπάνω ότι η επιλογή ήταν 
δική μου...
Μα βέβαια.

Ήρθε η ώρα για τη μεγάλη ερώτηση: Τι σκοπεύετε να κάνετε με την ανελέητη επίθεση του 
Sleeper και των υπόλοιπων ακολούθων του και μη;
Πρώτ' απ' όλα θα βγάλω το μεγάλο... ή μάλλον τεράστιο τόξο μου και θα θερίσω πεδιάδες, 
βουνά, λαγγάδια, δάση, άλση, αλσύλια, δασάκια, στέππες, χωριά, πόλεις, κωμοπόλεις, 
χωρίδρια, χωριουδάκια, χωρίσκους κλπ κλπ για να βρω μια μπλούζα για το Sleeper.
Και παντελόνι;
Όχι. Έχει μεγάλο... ή μάλλον τεράστιο 2ο κεφάλι (κυριολεκτικά πάντα "κεφάλι") και δε θα 
έχουν βγάλει νούμερο γι' αυτόν. Ξέρετε, το νούμερο XS (Xειροφτιαγμένο [για το] Sleeper).

Δηλαδή δεν έχετε κάποιο σχέδιο για να τον σταματήσετε; 
Για αρχιτέκτονα με περνάτε μαντάμ;
Οχι, δεν με κατανοήσατε, Εννοώ κάποιο τρόπο ώστε να σώσετε τον κόσμο; Έστω να τον 
αιχμαλωτίσετε και να τον ανακρίνετε;
Τον κόσμο;
ΟΧΙ, τον Sleeper!
Κοιτάχτε να δείτε... Για τον κόσμο μια ιδέα είχα... Για το Sleeper... Πρέπει να φταίει η 
υγρασία...
Τι; ΄΄-.-
Ε, έχει υγρασία και δεν μπορώ να καλλιτεχνήσω το σχέδιό μου (το καλλιτεχνώ άλλωστε 
είναι μεταβατικό όπως πάντα)

Άρα δε θα κάνετε τίποτα μπροστά σε αυτήν την χωρίς κανένα προηγούμενο καταστροφή;
Ε, λέω να αυτοσχεδιάσω! Το είδα και στην τηλεόραση! Θα παίξω μια σκηνή που δεν έχει 
πεχτεί ποτέ στο παρελθόν και ούτε πρόκειται να πεχτεί ξανά στο μέλλον!

Νόμιζα πως είστε ήρωες! Bob, είμαστε χαμένοι!
Έχω ηρωικό υποσυνείδητο! Άλλωστε το υποσυνείδητο λειτουργεί αντί για μένα όταν 
αυτόσχεδιάζω. Αυτό είπε τουλάχιστον ο κύριος Carolan Froithe απ' το χθεσινοβραδινό 
ντοκυμαντέρ

ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;! ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ 
ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΡΙΚΕΣ 
ΜΟΝΟ ΩΡΕΣ! BOB ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!
Χόλυ μπόμπ!! Ποιος είναι ο Μπομπ;
ΑΑΑΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ Μ- ΜΗ ΜΕ ΤΡΑΒΑΤΕ! ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΤΕ; ΤΡΕΛΟΙ ΤΡΕΛΟΙ!ΑΠΟΛΥΕΣΑΙ! ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ-

Διακόπτουμε το πρόγραμμά μας για τεχνικούς λόγους.

3 comments:

  1. Ω θεέ μου Ντάγκον μεγαλοδύναμε!! Βασίλη το χιούμορ σου σκάει περι τα 100-150 dmg απειλώντας τα σκορ του Avatar! Γαμάτο ποστ παιδιά! Ανυπομονώ για τον Μπάλντερ ::ρ (γκουχ γκοθχ, ευλογώ τα γένια μου)

    Υ.Γ. Οι πίτσες θα είναι κοντά σας με ένα τηλεφώνημα!!!!

    ReplyDelete
  2. Ο Χάρης εννοεί να κόψετε τα σκληρά!

    ReplyDelete