Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Wednesday, November 10, 2010

Ozaid

Λοιπόν, ο Αλέξανδρος που μας τη λέει με το Adobe Acrobat PRO, ώρα να μάθει τι δεν μπορεί να καταφέρει ποτε με αυτό το πρόγραμμα, εκτός ίσως από την πρώτη σελίδα μέχρι τη μέση...



Skills (ήταν δύσκολο να πείσω το blogger να μου βάλει τα skills από αριστερά, άρα τα αφήνω από δεξιά, μιας και με αφησε να τα βάλω κάτω από τα stats):

































Ελίζω να είναι ικανοποιητικά! Και νομίζω ότι τώρα πρέπει να ζητήσω μια συγγνώμη από τον Αλέξανδρο που τον ανάγκασα να κάτσει να ακούσει όλα τα stats μου, αλλά είχε και μια πλάκα, δεν μπορώ να πω... Και επίσης sorry αν στη λέω πολύ, αλλά το πρόγραμμα που χρησιμοποίησα είναι το trial του "Infix pdf editor" και έκανα μια μικρή πατέντα με το paint για να μην φαίνεται watermark στην κάτω δεξιά γωνία και για να γεμίσω με μαύρο τα κουτάκια στα skills....

5 comments:

  1. Αντώνη, χρειάζομαι όταν μπορέσεις τα feats που είχε διαλέξει ο Κώστας στην αρχή (τα έχεις σε ένα αρχαίο χαρτί, στο είπα και στο σχολείο απλά το υπενθυμίζω!). Όταν τα βρεις δώστα μου στο σχολείο να τα περάσω και αυτά και αύριο θα βάλω και το άλλο (αν το φέρει η Mary, κάτσε να της στείλω ένα μνμ)

    ReplyDelete
  2. Τέλεια. Ελπίζω να είναι και σωστά.

    ReplyDelete
  3. Όχι σας κοροϊδεύω!!! Χαχα! Και μην ξεχάσεις να μου φέρεις η να μου πεις κάποτε τα feats!!!
    (Αυτός που μου κάνει κιθάρα λέει ότι τα stats που μας φτιάχνεις είναι πάρα πολύ τεράστια!!! 19dex lv7 έπαθε....λίγο πλάκα!!! Ευτυχώς που δεν του είπα για το 21str του Χάρη, εεε?!!!)

    ReplyDelete
  4. Του είπες ότι σας ρίχνω boss 13ου lvl?

    ReplyDelete
  5. E, όχι, αλλά ποιο από όλα τα boss που σκοτώσαμε ήταν 13ου lvl?

    ReplyDelete