Flying kick
Κυριολεκτικά “πηδάτε” στη μάχη, προκαλώντας συντριπτική ζημιά
Προαπαιτούμενα:
-Strength 13
-Jump 4 ranks
-Improved unarmed strike
-Power attack
Περιγραφή: Όταν πολεμάτε χωρίς όπλο και κάνετε charge προκαλείτε 1d12 επιπλέον ζημιά με κάθε χτήπημα (εννοείται χωρίς όπλο)
Freezing the Lifeblood
Μπορείτε να παραλύσετε έναν ανθρωποειδή αντίπαλο με ένα χτύπημα χωρίς όπλο
Προαπαιτούμενα:
-Wisdom 17
-Improved unarmed strike
-Stunning fist
-Base attack bonus +10
Περιγραφή: Δηλώστε ότι χρησιμοποιείτε αυτό το feat πριν πιξετε το ζάρι για την επίθεση (καθώς, μια αποτυχημένη ζαριά «καταστρέφει» την επίθεση). Ενάντια σε έναν ανθρωποειδή αντίπαλο, μπορείτε να κάνετε μια επίθεση χωρίς όπλο που δεν προκαλεί ζημιά, αλλά έχει την δυνατότητα να παραλύσει το στόχο σας. Αν η επίθεσή σας είναι επιτυχής, ο αντίπαλος που χτηπάτε επιχειρεί να κάνει fortitude save (DC 10 + ½ του επιπέδου σας + Wisdom modifier (το δικό σας modifier)). Αν ο στόχος σας αποτύχει, παραλύει για 1d4+1 γύρους. Κάθε προσπάθειά σας να παραλύσετε έναν αντίπαλο μετράει ως μια χρήση του “stunning fist” σας για τη μέρα. Τα πλάσματα που είναι ανεπηρέαστα από το stun δεν μπορούν να παραλύσουν με αυτόν τον τρόπο.
Special: Ένας fighter μπορεί να επιλέξει το Freezing the Lifeblood ως ένα από τα bonus feats του.
Kiai Shout
Μπορείτε να φωνάξετε δυνατά (σαν μουγκρητό ταύρου) και να προκαλέσετε φόβο στους αντιπάλους.
Προαπαιτούμενα:
-Charisma 13
-Base attack bonus +1
Περιγραφή: Το να ενεργοποιήσετε αυτήν την τεχνική θεωρείτε κανονική κίνηση (standard action). Οι αντίπαλοι που μπορο΄ν να σας ακούσουν και βρίσκονται σε απόσταση 6 τετραγώνων γύρω σας γίνονται shaken (αυτό δεν ήθελα να το μεταφράσω ταρακουνιούνται ή κάτι τέτοιo, γι’ αυτό το άφησα shaken) για 1d6 γύρους. Αυτό το feat επηρεάζει μόνο αντιπάλους με μικρότερη ζαριά ή επίπεδα απ’ ότι έχετε εσείς. Ένας αντίπαλος στην επηρεαζόμενη περιοχή μπορεί να αποφύγει το kiai shout με will save (DC 10 + ½ το επίπεδο του χαρακτήρα σας + Charisma modifier). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το feat τρεις φορές τη μέρα. ((γιατί αλλιώς μπορεί να πονέσει ο λαιμός σας και να πάρετε 1d6 ζημιά στo Charisma modifier μέχρι να περάσουν δύο μέρες ή μέχρι να καταναλώσετε 1d10 καραμέλες…Αμάν!))
Greater Kiai Shout
Με τη χρήση του “kiai shout” μπορείτε να πανικοβάλετε τους αντιπάλους.
Προαπαιτούμενα:
-Charisma 13
-Kiai shout
-Base attack bonus +9
Περιγραφή: Όταν πραγματοποιείτε kiai shout, οι αντίπαλοί σας είναι πανικόβλητοι για 2d6 γύρους εκτός αν κάνουν ένα επιτυχές “will save” (DC 10 + ½ του επιπέδου σας + Charisma modifier). Το kiai shout επηρεάζει μόνο αντιπάλυς με μικρότερη ζαριά ή επίπεδα από εσάς.
Greater Resiliency
Η υπερφυσική σας ευκαμψία σε ζημιά μεγαλώνει
Προαπαιτούμενα:
-Damage reduction as a class feature or innate ability
Περιγραφή: Η μείωση της ζημιάς που σας προκαλούν (damage reduction) ανεβαίνει κατά 1. Αν θα ανέβαινε φυσιολογικά με το level τότε προσθέστε ακόμα ένα κανονικά. Δηλαδή, ένας barbarian στο 13ο επίπεδο έχει DR 3/-. Με αυτό το feat το ανεβάζει στο 4/-.
Δεν μπορείτε να πάρετε αυτό το feat παραπάνω από μία φορά. Αυτό το feat δεν έχει επίδραση στο είδος του όπλου σας ή στη ζημιά που ξεπερνάτο DR. Αν έχετε παραπάνω από ένα είδος DR επιλέξτε ποιο θα ανεβάσετε όταν πάρετε αυτό το feat.
Improved Two-Weapon Defense
Παίρνετε ένα σημαντικό αμυντικό πλεονέκτημα όταν πολεμάτε με δύο όπλα
Προαπαιτούμενα:
-Dexterity 17
-Two-Weapon Defense
-Two-Weapon Fighting
-Base attack bonus +6
Περιγραφή: Όταν χρησιμοποιείτε δύο όπλα (εκτός από φυσικά όπλα ή χτηπήματα χωρίς όπλο), παίρνετε +2 shield bonus στο AC. Όταν πολεμάτε αμυντικά ή χρησιμοποιείτε την “total defense action” το shield bonus ανεβαίναι στο +4.
Special: Ένας fighter μπορεί να επιλέξει το Improved Two-Weapon Defense ως ένα από τα bonus feats του.
Greater Two-Weapon Defense
Όταν πολεμάτε με δύο όπλα, οι αμυντική σας ικανότητα είναι υπερφυσικά ισχυρή
Προαπαιτούμενα:
-Dexterity 19
-Improved two-weapon defense
-Two-weapon defense
-Base attack bonus +11
Περιγραφή: Όταν πολεμάτε με δύο όπλα (εκτός από φυσικά όπλα ή χτηπήματα χωρίς όπλο), παίρνετε +3 shield bonus στο AC.
Όταν πολεμάτε αμυντικά χρησιμοποιώντας το “total defense action” το shield bonus ανεβαίναι στο +6.
Hamstring
Μπορείτε να προκαλέσετε πληγές στα πόδια του αντιπάλου εμποδίζοντας την κίνησή του.
Προαπαιτούμενα:
-Sneak attack ability
-Base attack bonus +4
Hold the line
Είστε εκπαιδευμένος στις άμυνα ενάντια σε αντιπάλους που κάνουν charge.
Προαπαιτούμενα:
-Combat reflexes
-Base attack bonus
Περιγραφή: Μπορείτε να κάνετε μια ελεύθερη επίθεση ενάντια σε αντιπάλους που κάνουν charge, όταν αυτοί εισέρχονται στην περιοχή που «απειλείτε». Η ελεύθερη επίθεση γ’ινεται ακριβώς πριν ξεκαθαριστεί το αν θα γίνει και πόσο θα στοιχήσει το charge στον παίκτη.
Improved Combat Expertise
Κατέχετε πλήρως την τέχνη της άμυνας στη μάχη
Προαπαιτούμενα:
-Dexterity 13
-Combat expertise
-Base attack bonus +6
Περιγραφή: Όταν χρησιμοποιείτε το feat “Combat Expertise” για να βελτιώσετε την αμυντική κλάση σας, ο αριθμός που αφαιρείτε από την συνολική επίθεσή σας και προσθέτετε στο AC μπορεί να είναι οποιοσδήποτε αριθμός που δεν ξεπερνά το base attack bonus σας. Κανονικά με το Combat Expertise, ο αριθμός που προσταφαιρείται δεν μπορεί να ειναι μεγαλύτερος του +5.
Special: Ένας fighter μπορεί να επιλέξει το Improved Combat Expertise ως ένα από τα bonus feats του.
Improved Toughness
Είστε σημαντικά πιο αντοχικός απ’ ότι φυσιολογικά
Προαπαιτούμενα:
-Base fortitude save bonus +2
Περιγραφή: Παίρνετε έναν αριθμό πόντω ζωής (hit points) ίσο με το Hit Dice σας ((το hit dice αναφέρεται στην περιγραφή του παίκτη στο player’s handbook, αν και πρέπει όλοι να ξέρετε το δικό σας για να μην σας κοροϊδεύει ο Αντώνης όταν ανεβαίνουμε level. Εδώ μετράμε όλο το hit dice…όχι ρίχνουμε και ό,τι τύχει παίρνουμε)). Κάθε φορά που ανεβάζετε τους πόντους ζωής σας χρησιμοποιώντας το hit dice (όπως όταν ανεβαίνετε level), παίρνετε έναν επιπλέον πόντο ζωής. Αν χάσετε κάποιους πόντους ζωής χρησιμοποιώντας hit dice (όπως αν χάσετε κάποιο level) χάνετε 1 πόντο ζωής μόνιμα.
Special: Ένας fighter μπορεί να επιλέξει το Improved Toughness ως ένα από τα bonus feats του.
Τα hit dice για τους παικτες είναι πολύ απλά το lvl τους! Ένας παικτης 7ου lvl έχει 7 hit dice!
ReplyDelete?? στο player's handbook άλλα έλεγε....παώ να δω ξανά που ακριβώς, μήπως έχω κάνει λάθος (μπορεί να τα έχω μπερδέψει...)
ReplyDeleteσελίδα 47, αριστερή στήλη, "Game Rule Information" το τελευταίο πράγμα που λέει... τι σχέση έχει το hit die με το hit dice (εκτός από ενικό πληθυντικό...εννοώ, αν είναι διαφορετικά πράγματα...και πώς φαίνεται ότι έχω διαβάσει μόνο τον ranger!!)
ReplyDelete