Λοιπόν, τα τελευταία δεν άντεχα να τα μεταφράσω, άρα τα άφησα στα Αγγλικά. Έχω να δηλώσω ότι αν ποτέ αλλάξουμε παίκτες....αύτο θα γίνω και....απλά είναι τέλειοι!! Sorry αν έχω πολλά λάθη :P
Μανιώδεις κυνηγοί και αλάθητοι ιχνηλάτες, οι θρι-κριν είναι μια φυλή με λαό εντόμων που μερικές φορές αποκαλείται και «οι ιπποτες – αλογάκια της Παναγίας». Είναι ανεξιχνίαστα και άγνωστα πλάσματα∙ όσοι δεν τα ξέρουν καλά πιστεύουν ότι είναι τέρατα που διψάνε για αίμα. Όντας νομαδικοί λαοί που περνάνε τις σύντομεες ζωές τους διανύοντας μεγάλες αποστάσεις στις ερήμους, τις περιοχές με χαμηλή βλάστηση και τις σαβάννες του νότου, τα θρι-κριν είναι σχεδόν άψογοι κυνηγοί.
Προσωπικότητα
Κάθε θρι-κριν σχηματίζει έντονες σχέσεις με ένα σύνολο άλλων όμοιών του, θεωρώντας τους «συνεργάτες» σε δύσκολες καταστάσεις και άτομα που αξίζει να υπερασπιστούν αν χρειαστεί. Όλοι οι άλλοι εκτός της μικρής ομάδας θεωρούνται άγνωστοι και εχθροί.
Εξωτερική περιγραφή
Ένα θρι-κριν μοιάζει με ένα δίποδο αλογάκι της Παναγίας με μικρή καμπούρα. Ο εξωσκελετός τού σώματός του έχει μια απόχρωση του κίτρινου, παρόμοια με αυτή της άμμου. Από τα έξι άκρα του σώματος, τα δύο που είναι πιο χαμηλά χρησιμοποιούται για το περπάτημα και τα τέσσερα πιο πάνω καταλήγουν σε τετραδάχτυλα και με γαμψά νύχια χέρια. Τα θρι-κριν έχουν μεγάλο και επικίνδυνο σαγόνι και σύνθετα μάτια (όπως της μύγας). Δύο μικρές κεραίες ξεπετάγονται από το πάνω μέρος του κεφαλιού τους. Φοράνε λίγα ρούχα πέρα από μικρά υποζύγια για να κρατάνε τα όπλα και τον εξοπλισμό τους.
Σχέσεις
Τα θρι-κριν βλέπουν τον εαυτό τους ως τους καλύτερους κυνηγούς και με τα υπόλοιπα πλάσματα έχουν απλά τη σχέση κυνηγού/κυνηγημένου (ή απλά θύτη/θύματος). Σέβονται τους barbarians και τους rangers και όσους άλλους δε βλάπτουν τη φύση με κανένα τρόπο. Από την άλλη οι απολίτιστες, κτηνώδεις και κακές φυλές, όπως τα gnoll και τα orc καταστρέφουν τη φύση και τη γη η οποία θα έπρεπε να διεκδικείται με σεβασμό και γι’ αυτό τα θρι-κριν τους βλέπουν με μεγάλη εχθρότητα. Οι πολεμιστές-αλογάκια της Παναγίας γενικά θεωρουν το λαό της πόλης και τους αγροτικούς πληθισμούς άλλων φυλών ως μη-κυνηγούς και για αυτό το λόγο πιστεύουν πως δεν αξίζουν την προσοχή τους (και την εχθρότητα τους αντίστοιχα).
Τα θρι-κριν δεν έχουν κυριολεκτικά καμία κοινωνική δομή εκτός από τις μικρές ομάδες που σχηματίζουν με τους κοντινότερούς τους συμμάχους. Η αντίληψη για περίπλοκους κανόνες που αφορούν στην κοινωνική συμπεριφορά είναι ανύπαρκτη για αυτά. Είναι σχεδόν πάντα χαοτικής «παράταξης» και συχνά ουδέτεροι με σεβασμό προς τους καλούς και τους κακούς.
Οι περιοχές των θρι-κριν
Τα θρι-κριν θέλουν ζέστη. Προτιμούν τα θερμά και ξηρά κλίματα, ειδικά περιοχές που υπάρχουν ξερά φυτά, όπου οι περισσότεροι άλλοι λαοί θεωρούν μη κατοικήσιμες. Από τη στιγμή που είναι μια νομαδική φυλή, δε δημιουργούν μόνιμους καταυλισμούς και ταξιδεύουν κουβαλώντας ελάχιστα πράγματα πέρα από εργαλεία και φαγητό από το ένα μέρος στο άλλο
Θρησκεία
Τα θρι-κριν ακολουθούν σε μεγάλο βαθμό μια δρυιδική παράδοση αντί για τις μυριάδες θεότητες των άλλων φυλών. Τα θρι-κριν δρυίδες λειτουργούν ως ψυχικοί οδηγοί της φυλής.
Τα θρι-κριν μιλούν τη δική τους γλώσσα, την Thri-Kreen (!!!) η οποία σποτελείται από ήχους που μοιάζουν με «κλικ», με σφυριγματα και με γρήγορες κοφτές κινήσεις των σαγονιών τους. Οι παίκτες που επιλέγουν ως φυλή τα θρι-κριν μιλούν και την κοινή.
Ονόματα
Τα θρι-κριν δεν ξεχωρίζουν τα αρσενικά και τα θηλυκά ονόματα και δε χρησιμοποιούν επίθετα. Παραδείγματα ονομάτων (και με λίγα λόγια, ώρα να χυθείτε στο γέλοιο παιδιά!) : Chak-tha, Drik-chkit, Kacht-ta, Kat’chka, Pak’cha, Pik-ik-cha, Ptekwe, Tak-tha, Tik-tik.
Ταξιδιώτες
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες θρι-κριν είναι barbarians, rangers ή druids – χαρακτήρες οι οποίοι είναι καλοί σε ανοιχτές περιοχές και ευνοούνται από τη συγκεκριμένη φυλή. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ένας κυνηγός θρι-κριν βρίσκεται σε μια ομάδα με άτομα από άλλες φυλές και δημιουργεί δεσμούς, παίρνοντας συτούς τους «συντρόφους» του, όπως και σε περίπτωση που ήταν άλλα θρι-κριν.
- +2 Strength, +4 Dexterity, –2 Intelligence, +2 Wisdom, –4 Charisma: Τα θρι-κριν είναι δυνατά και γρήγορα, αλλά σκέφτονται διαφορετικά από τα περισσότερα ανθρωποειδή και δυσκολεύονται να έρθουν σε επαφή με το λαό και τις άλλες φυλές.
- Monstrous humanoid: τα θρι-κριν δεν πέφτουν θύματα των ξορκιών που επηρεάζουν μόνο τα ανθρωποειδή, όπως τα “charm person” και “dominate person”.
- Μεσαίο μέγεθος: Ως μεσαίου μεγέθους πλάσματα, τα θρι-κριν δεν έχουν bonus ή penalty εξαιτίας του μεγέθους τους.
- Ταχύτητα : 40 πόδια (8 τετράγωνα/γύρο)
- Darkvision 60 πόδια
- Αντίσταση στις ιδιότητες ξορκιών ύπνου.
- +3 φυσική άμυνα (λόγω εξωσκελετού)
- Πολλά άκρα: Τα θρι-κριν έχουν 4 χέρια και γι’ αυτό το λόγο μπορού να πάρουν το feat “Multiweapon fighting” (σελ. 304 “Monster Manual” αλλά το έχω και παρακάτω) αντί για το “Two-weapon fighting”. Επίσης μπορούν να πάρουν το feat “Multiattack”. (Αυτά τα feats δεν δίνονται λόγω φυλής)
- Φυσική επίθεση: Τα θρι-κριν μπορούν να επιτεθούν με 4 νυχιές και ένα δάγκωμα. Τα νύχια προκαλούν ζημιά 1d4 και το δάγκωμα είναι δευτερεύουσα επίθεση και προκαλεί επίσης 1d4 ζημιά. Ένα θρι-κριν μπορεί να επιτεθεί με ένα όπλο (η με πολλά ταυτοχρόνως) χρησιμοποιώντας το κανονικό attack bonus και να κάνει μια επίθεση με νύχια ή δάγκωμα ως δευτερεύουσα επίθεση.
- Δηλητήριο: Με δάγκωμα. Αρχική ζημιά: 1d6 (Dex), δευτερεύουσα ζημιά: παράλυση, DC 11 + Constitution modifier. Ένα θρι-κριν παράγει αρκετό δηλητήριο για ένα δηλητηριώδες δάγκωμα τη μέρα.
- Leap (το “leap” δεν το μεταφράζω, γιατί θα το κάνουμε παρτούζα στο τέλος): +30 racial bonus στα jump checks
- Τα θρι-κριν χρησιμοποιούν τα gythkas και τα chatkchas ως martial weapons και όχι exotic. (βλ. παρακάτω τι είναι αυτά τα ακαταλαβίστικα όπλα...)
- Φυσικά σαϊονικοί (!): Τα θρι-κριν παίρνουν 1 επιπλέον power point (με copyright από τη Microsoft (μικρομάλακην) με αγάπη) στο πρώτο level. Αυτός ο πόντος (η πρωϊον ενίοτε) δεν τους δίνει, παρόλ’ αυτά τη δυνατότητα να προκαλέσουν σαϊονικές δυνάμεις εκτός αν πάρουν τη δυνατότητα μέσω άλλης πηγής, όπως level(s) σε κάποια σαϊονική κλάση. (Μπαμπινιώτης: σαϊονικός-σαϊονική-σαϊονικόν, επίθετο, ο περί δυνάμεων του μυαλού και της σκέψης, ο σχετικός με την αλλαγή του υλικού κόμου μέσω χρήσης πνευματικών δυνάμεων. ΣΥΝΩΝΥΜΑ: μενταλιστικός,κουταλολιγιστικός, διάδοχος του Uri-Geller κλπ.)
- Σαϊονικές ικανότητες: 3/day – chameleon, know direction. 1/day – psionic displacement, metaphysical claw. Το επίπεδο αυτού που τις προκαλεί είναι ίσο με το μισό του hit dice (minimum 1ου). Τα DC των saves βασίζονται στο Charisma.
- Hit dice της φυλής: Ένας χαρακτήρας θρι-κριν ξεκινάει με 2 level monstrous humanoid, κάτι που σημαίνει: -hit dice 2d8 –base attack bonus +2 –base saving throw bonuses Fort +0 , Ref +3 Will +3
- Skills της φυλής: Το ότι τα θρι-κριν είναι monstrous humanoids τους δίνει 5x(2 + Int. Modifier) skill points ανά level του monstrous humanoid. Τα skills αυτή της φυλής είναι τα : Balance, Climb, Hide, Jump, Listen και Spot.
- Τα θρι-κριν έχουν +4 στα Hide checks σε αμμώδεις και ξηρές περιοχές.
- Feats της φυλής: Ένας χαρακτήρας θρι-κριν έχει το feat “Deflect Arrows” ως επιπλέον feat. Επιπλέον κάθε monstrous humanoid level τους τους δίνουν ένα feat.
- Αυτόματες γλώσσες: κοινή, thri-kreen. Επιλέον γλώσσες: elven, giant, gnoll, goblin, halfling
- Κλάση προτίμησης: ranger
- Ρύθμιση των level: +2 (???)
Σαϊονικές ικανότητες
Chameleon
Manifesting Time: 1 standard action
Duration: 10 min./level
Your skin and equipment take on the color and texture of nearby objects, including floors and walls. You receive a +10 enhancement bonus on Hide checks.
Know direction/location
Manifesting Time: 1 standard action
Duration: Instantaneous
You generally know where you are. This power is useful to characters who end up at unfamiliar destinations after teleporting, using a gate, or traveling to or from other planes of existence. The power reveals general information about your location as a feeling or presentiment. The information is usually no more detailed than a summary that locates you according to a prominent local or regional site, such as “approximately 20 miles northwest of Greyhawk City .” If no prominent sites are nearby, answers such as “adrift on the Sunless Sea ” are also possible, which at least provide some information about location. Using this power also tells you what direction you are facing. Using this power prior to making a Knowledge (the planes) check with astral caravan grants a +2 bonus on the check.
Metaphysical claw
Manifesting Time: 1 standard action
Duration: 1 min./level
If you have a claw attack (either from an actual natural weapon or from an effect such as claws of the beast) or a bite attack (which could be a natural bite attack or one you gain by means of the power bite of the wolf), you can use this power to provide one of your natural weapons a +1 enhancement bonus on attack rolls and damage rolls.
Augment: If you spend 4 additional power points, this power’s duration increases to 1 hour per level.
In addition, for every 4 additional power points you spend, this power improves the natural weapon’s enhancement bonus on attack rolls and damage rolls by 1.
Multiweapon fighting
A creature with three or more hands can fight with a weapon in each hand. The creature can make one extra attack each round with each extra weapon.
Prerequisites: Dex 13, three or more hands.
Benefit: Penalties for fighting with multiple weapons are reduced by 2 with the primary hand and reduced by 6 with off hands.
Normal: A creature without this feat takes a –6 penalty on attacks made with its primary hand and a –10 penalty on attacks made with its off hands. (It has one primary hand, and all the others are off hands.) See Two-Weapon Fighting, page 160 of the Player’s Handbook.
Special: This feat replaces the Two-Weapon Fighting feat for creatures with more than two arms.
Multiattack
The creature is adept at using all its natural weapons at once.
Prerequisite: Three or more natural attacks.
Normal: Without this feat, the creature’s secondary attacks with natural weapons take a –5 penalty.
Weapons
Gythka: This two-handed exotic melee weapon is a polearm with a blade at each end. You can fight with it as if fighting with two weapons, but if you do, you incur all the normal attack penalties associated with fighting with two weapons, just as if you were using a one-handed weapon and a light weapon. A thri-kreen can wield two gythkas at once as double weapons due to its four arms, but takes penalties as if its off-hand weapon were a one-handed weapon, not a light weapon.
Chatkcha: This exotic ranged weapon is a crystalline throwing wedge.
Damage Range
Weapon Cost (M) Critical Inc. Weight Type
Gythka 60 gp 1d10* x2 — 25 lb. Slashing
Chatkcha 1 gp 1d6 18–20/x2 20 ft. 3 lb. Piercing
*Double weapon, deals 1d10/1d10 damage.
Δεν μετάφρασες το leap και μετάφρασες το psionic σε σαίονικό!;! Και έδωσες μάλιστα και ορισμό!;! WITNH!?
ReplyDeleteΤέλεια το μόνο που μένει είναι να διορθώσεις κάτι φριχτά λάθη του στιλ : 'σέβονται τους rangers και τους barbarians και όσους άλλους δε ζουν στη γη και την φύση...¨
ReplyDeleteΚαι να γράψουμε πως μπορεί κάποιος να γίνει three krin, ως μεταφυλή.
Βασικά στο πρωτότυπο νομίζω εννοούσε ότι δε ζουν στη γη τους, αλλά "their" δεν είχε...σίγουρα (είχα μπερδευτεί κι εγώ σε εκείνο το σημείο, γι' αυτό το θυμάμαι... και έχω και απορία. Οι barbarians σε τι ζούνε? Γιατί οι rangers αν δεν κάνω λάθος ζούνε σε δεντρόσπιτα.)
ReplyDeleteΤώρα για το πώς να γίνει κάποιος thri-kreen (για κάποιο λόγο είναι πρώτα το "i" και μετά τα "ee"), πες μου αν ξέρεις πού είναι για να το μεταφράσω ή να το μεταφέρω εδώ ή αν δεν βαριέσαι και δεν είσαι ήδη πολύ απασχολημένος με το taint (!!!) βάλτο εσύ. Πάντως εγώ μέχρι τις 2:00 σήμερα έχω να διαβάσω τους ορισμούς για χημεία γενικής => έχω χρόνο t=100000s
(ώχ, αυτό είναι φυσική...what in the nine hells??!!)
Πάλι έκθεση έγραψα! Τζίζας!
ReplyDelete