Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Tuesday, January 11, 2011

Η πρώτη αποστολή...

O Avatar logou apeirias san enas hrwas tromokrati8ike me authn thn fwnh na tou leei "se perimena..." parola autα ο nanos ka8ise para ton fobo tou (den uphrxe kai tropos fughs) na akousei ti 8a tou elege o magos kai pou 8a ton estelne autos o skoteinos tupos . Entometaksu o Ozide enw htan pisw apo thn porta kai epsaxne ta biblia tou magou gia na brei kamia plhroforia gia ton idio to mago . Den perase kai polu wra o Avatar efuge apo to meros pou uphrxe o magos kai fanike na bgainei mesa apo ton toixo kai meta o toixos ekleise profanws kapoio magiko tou magou . O Avatar eksigise oti 8umotan apo osa tou eipe o magos ston Ozide o opoios htan etoimos na arxisei kai autos thn peripeteia kai thn drash !!

Auto pou eipe ston kontoxontro nano o magos htan na pane na broume kati san roumpini h petradi h kati paromoio telos pantwn , den eixe katalabei kai polu kala o Avatar ti htan auto pou anazitouse o magos to opoio tou to eixan klepsei kapoia alla goblins pou eixan paei pio prin .

Auto to petradi briskotan ston bora se kati sphlies gemata apo goblins mexri ogkers. . . Oi duo hrwes epestrepsan sthn polh tou
Gkrizogeraka opou eixe bradiasei kai o Avatar mporouse na antikrisei eukola ti ginotan mesa sta skoteina stena auths ths mikrhs polhs . O stoxos tous htan na pane bradiatika na perasoun apo to nekrotafeio ths polhs kai apo ekei na arxisoun to taksidi gia na broun auto pou zhtouse o magos ston purgo .

H drash kai h agwneia den 8a argisei na er8ei kai stous duo afou me ligh prosoxh sthn allh meria tou stenou opou perpatousan antikrisan ena skuli ths kolasews (hell hound) . O Avatar me to oplo pou tou eixe dwsei o pateras tou kai tou eixe pei me auto na arxisei tis peripeteies kai kapoia mera na epistrepsei sthn patrida kai na dei thn allagh panw tou . Ormaei loipon xwris xasimo xronou sto skuli opou ebgainan liges fwties apo to stoma tou kai me mia kinish pou 8umize arketa arxario polemisth katebazei to tsekouri panw sto skuli alla den edeikse na plhgw8ike arxika wste na egkataleipsei toso grhgora kai apla thn maxh mesa sta stena ths polhs . O Ozide den exase xrono na trabiksei to belos tou na to balei sto tokso kai ustera me thn klasikh epideksia texnikh stoxeuei panw sto skuli alla stigmiaia to blema tou pagwnei enw antikruzei akribos dipla apo to hell hound duo koproskula opou den eixan pou8ena ixnos fwtias kai den fenontousan to idio dunata tou "arxhgou" tous alla gia duo toso apeirous hrwes h douleia 8a htan polu pio duskolh apo oso fenotan .

Ta skulia den xanoun allo xrono opws o Ozide kai epiti8ontai ston Avatar o opoios meta to xtuphma tou flegomenou skuliou fanike na traumatistike alla akoma antexei , ena apo ta alla duo skulia ormaei me efodo ston Ozide o opoios meta apo ena tetoio xtuphma sto blemma tou fanike o fobos gia prwth fora kai h ais8hsh tou pragmatikou ponou ! O Avatar katalabe oti h maxh den 8a htan diarkeias alla polu suntomh auto fanike kai eukola apo ta prwta xtuphmata pou dexthkan epomenos to mono pou emene na kanei o idios kai o autias o Ozide htan na prospa8isoun na skotwsoun ton "arxhgo" kai na strepsoun thn maxh me to meros tous .


O Avatar apo to agxos perissotero astoxei sthn prwth tou epi8esh me ton logxopeleku kai me thn deuterh apla ksirizei ton laimo tou hell hound . To opoio ton koitaei kai proetoimazei na ftusei mia floga apo mesa tou kai se deuterolepta na apoteleiwsei ton Avatar . O Ozide gurnaei stoxeuei sto skuli kai gia kalh tous tuxh eustoxei to xtupaei alla den peftei akoma kai den argei h wra tou . Sxedon tautoxrona ta alla duo koproskula strefontai ston Ozide kai tou epiti8ontai o opoios me 8eia tuxh katafernei kai zei enw aimoragei. . . O Avatar enw kserei oti apo thn prwth tou maxh 8a dei ta radikia anapoda kai 8a ntropiasei olous tous nanous , bazei osh dunamh tou apomenei kai katebazei thn tsekoura sto kefali tou skuliou ths kolasews to opoio einai sxedon etoimo na katareusei alla fenetai oti einai apofasismeno na apoteleiwsei ton konto . O nanos paizei kai to teleutaio tou xarti kanei kai thn teleutaia epi8esh kai etsi opws gurnaei me thn logxh ksirizei gia deuterh fora ton laimo tou skuliou to opoio epitelous peftei sto patwma tou dromou ... enw o Avatar einai etoimos na to apoteleiwsei karfwnontas thn logxh tou panw sto swma tou kwloskulou (pou me kourase na grafw) ekeinh thn wra omws afou to apoteleiwnei petagontai oi floges kai o Avatar peftei kai autos katw enw fenetai sxedon nekros . O Ozide blepei ta alla duo koproskula na trexoun na fugoun afou psofise o "hgeths" tous kai fwnazei boh8eia . Akribos meta apo 30 deutera emfanizetai me thn nuxtikia tou o cleric ths polhs me to onoma Gioxan , den xanei xrono kai 8erapeuei ton nano me thn plousia geniada o opoios pragmatika htan sxedon nekros kai etoimos na antikrisei tis alles diastaseis!!

Sthn sunexeia deipnisane mazi o Avatar me ton Ozide kai ton
Gioxan kai afou oi hrews ton plhrwsan me eksoplismo pou eixan mazepsei apo ta goblins ston purgo rwtisan kapoia pragmata ton ierea . Autos tous eipe gia to proorismo tous eprepe na perasoun apo to nekrotafeio kai apo ekei na sunexisoun to taksidi tous gia thn prwth tous apostolh . Oi hrwes thn allh mera to bradu afou ksekourastikan kai episkeutikan to pandoxeio gia deuterh fora ths polhs ustera arga to bradu phgan sto nekrotafeio opou ekei brikan enan an8rwpo ton fulaka tou nekrotafeiou na koimatai ton ksupnane kai me liga logia sumfwnasan na mpoun sto nekrotafeio me thn adeia tou kai na skotwsoun oti broun ekei mesa (an broun) kai sthn sunexeia o fulakas na tous plhrwsei kapoia ashmenia , elaxista xrhmata gia hrwes kai polemistes .

Oi duo hrwes mphkan sto nekrotafeio epsaksan gia tuxwn kapoion an8rwpo zwntano gia na tous ka8odigisei alla tipota mono tafoi kai to roloi pou brisketai panw sto nao tou Pelor na xtupaei giati h wra eftase stis 12 ta mesanuxta kai ekeinh thn wra o Ozide me thn akrh tou matiou tou eide apo enan tafo pou briskotan konta tou sxetika ena xeri na bgainei apo ton tafo...kai oxi mono...








u.g.: Me liga logia kai apla ellhnika eftasa sto -9 (erikse Z10 o antwnhs) & an 8umamai kala me thn fwtia tou me eftase sto -4 .

4 comments:

  1. Δεν γράφεται Gioxan αλλά Jozan... Αλλιώς θα διαβαζόταν Γκιόξαν και όχι Γιόχαν

    ReplyDelete
  2. den hksera oti grafetai Jozan alla pisteua Johan tespa... To egrapsa Gioxan gt diabazeis ellhnika me agglikous apla xarakthres

    ReplyDelete
  3. Ωραία, τώρα έχουμε και το δεύτερο επεισόδιο. Αλλά Χάρη, η αποστολή δεν περιλάμβανε να περάσατε από το νεκροταφείο- εσείς το αποφασίσατε για να καθαρίσετε την πόλη από τους σκελετούς που τη μάστιζαν. Επιπλέον μην ξεχάσεις να αναφέρεις τον κακό ιερέα με το σάβανο.

    ReplyDelete
  4. Δεν προλαβαίνω να τη διαβάσω όλη τώρα, αλλά γρήγορα παρατήρησα και έχω να σου διορθώσω σε περίπτωση μελλοντικής χρήσης το Ozide που κανονικά είναι Ozaid! Α, και στο τέλος το "u.g." αρχικά δεν κατάλαβα ότι ήταν υστερόγραφο και νόμιζα "ούγκ"... Ουδέν σχόλιον plz...!

    ReplyDelete