Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Sunday, January 23, 2011

NERF!


Εγώ λέω να κάνουμε nerf τους εχθρούς για τους εξής λόγους:
1. Πάρα πολλοί έχουν (racial να τα πω;) quests, και επειδή είναι κρίμα να χωριστούμε, να μπορέσουμε να τα κάνουμε γρήγορα και να τα προλάβουμε όλα.

2. Τα boss παραείναι δυνατά. Τους έχουμε βάλει extra restistances (όπως π.χ. στα poisons), τους έχουμε ανεβάσει τα health points +200 με +300, και ο μόνος λόγος που τελικά τα ρίχνουμε, είναι επειδή μία από τις class μας καταφέρνει να ρίξει πολύ damage για διάφορους λόγους (βλ. εμένα όταν είχα ρίξει 500 damage σε ένα μόνο boss, και τον Βασίλη που έριξε σχεδόν μονόhitο το Κοτόπουλο), ενώ οι άλλοι κάνουν ελάχιστο damage.

3. Μας παίρνει ΠΑΡΑ πολύ ώρα να βγάλουμε μια και μόνο μάχη... Εγώ λέω ας μας βγαίνουν κάποια σχετικά εύκολα mobs (αρκετά μαζί), και προς το τέλος να μας βγαίνει μόνο του boss που θα κάνει spawn κάθε τόσο adds. Το boss αυτό να είναι ΑΡΚΕΤΑ δύσκολο εννοείται.

Και κάτι άλλο που θέλω να προτείνω:
Να κατεβάσουμε τα χρήματά μας κατά 40-60%... Το έχουμε παραχέσει... Έχει ο καθένας μας τόσο gold που πάει σε οποιαδήποτε πόλη και την αδειάζει κυριολεκτικά καθώς όλα κάνουν κάτι silver ξέρω-γω...

2 comments:

  1. Αχαχα! Μην ανησυχείς ρε, την πόλη δεν την αδειάζετε! Ζείτε εποχή μεσαίωνα που σημαίνει ότι υπαρχουν οι πολλοί πλούσιοι και οι πολλοί φτωχοί. (Σύγκρινε πχ τον Βόργκααρντ το συλλέκτη στο Ρέγκαλπορτ με τον ψαρά του χωριού στην ζούγκλα. Όσο για τα τέρατα, τίποτα δε θα με αναγκάσει να τα κάνω ευκολότερα. Αυτό βέβαια με τις μάχες, που διαρκούν πολύ είναι αλήθεια- θα έκανα μια ανάτηση μία από αυτές τις μέρες για αυτό, αλλά λέω να τη βγάλω τώρα.

    ReplyDelete
  2. 1. Λοιπόν, εγώ λέω να ρίξουμε όλοι αίμα στο staff της Άρτε και να δούμε τι είναι αυτό με τις διαστάσεις που θα γίνει!! Μπορεί να μας παέι μπροστά, εκεί που θα έχουμε τελειώσει τα quest!! (και φυσικά η επιστηονική μου άποψη δεν είναι αυτή, απλά πρέπει να βρούμε μια χαζή δικαιολογία, τόσο χαζή, όσο και η άποψη να κάνουμε όλα τα quest και ειδικά εγώ, ένας depravity drow που πάσχει από χίλιες δυο ψυχοσωματικές, νευρολογικές και alignmentικές διαταραχές και θα πρέπει να βοηθήσει κάτι άσχετα noobια (αφού δεν έχω δικό μου q)!!
    2. Ευχαριστώ για την τιμητική θέση στο damage, Γιάννη, εσένα μπορεί να σε βοηθήσω στο q σου (αν και είναι εντελώς αντίθετο με την επιστημονική μου θεωρία την οποία δεν θα αναλύσω...)
    3. Αυτό για τη μάχη είναι αλήθεια και μιας και το έχουμε σε post, το συζητήσαμε και συζητάμε από κει (και, ναι, ακόμα έχω θυμώσει, αλλά ποιος χέστηκε...)

    ReplyDelete