Monolith from beyond time

Monolith from beyond time
Heathen

Thursday, April 23, 2015

Confessions of a part time Dm.

Confessions of a part time Dm. Μιά διαφορετική προσέγγιση στο blog. Καταρχάς αυτή είναι η πρώτη δημοσιευση που κάνω από κινητό! (πολλά χειροκροτήματα). Για όποιους από εσάς ενδιαφέρονται θα ανεβάζω σε αντίστοιχες δημοσιεύσεις φαν φακτς, making of και ό,τι άλλο βρίσκω ενδιαφέρον..

Διαφορετικοί κανόνες
Έτσι για ζέσταμα παρουσιάζω εδώ ορισμένα από τα χάουζ ρουλς- τα πιο σύγχρονα περί ξεκούρασης, αλλά και κάποια που ανέκαθεν συντρόφευαν το γκρουπ μας.

Οι κανόνες της ξεκούρασης.
Σε αντίθεση με το dnd της 3.5, χρησιμοποιώ το δικό μου σύστημα για την ανάκτηση των hp ανά ημέρα. Συγκεκριμένα:

Αν μέσα στην ημέρα ο χαρακτήρας ζώρισε το σώμα του (π.χ. με μια μάχη), ανακτάει μόνο το con modifier του μετά από 7ωρη ξεκούραση. Αυτό ισχύει και αν κοιμηθεί για λιγότερες από 4 ώρες.

Αν ο χαρακτήρας καταπιάστηκε με ελαφρές δραστηριότητες μέσα στην ημέρα ανακτάει το μισό του λβλ του συν το con modifier. Αυτό ισχύει και αν κοιμηθεί για κάτω από 7 ώρες.

Αν ο χαρακτήρας είναι όλη μέρα κρεβατωμένος και σε σχετική άνεση, ανακτάει το λβλ του συν το con modifier μέσα στην ημέρα.

Αν σε ένα χαρακτήρα επεμβαίνει και κάποιος θεραπευτής, ο χαρακτήρας θεραπεύει το αντίστοιχο έξτρα ποσό (συνήθως 2 φορές το lvl του +con modifier).

Όταν πρωτοπαρουσίασα τον κανόνα πριν καμια-δυο φορές υπήρξαν αρκετά και δικαιολογημένα παράπονα. Αντιπαραθέτω εδώ τον official κανόνα για την ξεκούραση. 


After taking damage, you can recover hit points through natural healing or through magical healing. In any case, you can’t regain hit points past your full normal hit point total.
Natural Healing
With a full night’s rest (8 hours of sleep or more), you recover 1 hit point per character level. Any significant interruption during your rest prevents you from healing that night.
If you undergo complete bed rest for an entire day and night, you recover twice your character level in hit points.

Ναι μεν φαίνεται νερφ, αλλά προσέξτε το (8 hours of sleep or more). Πολύ αυστηρό. Με 7 ώρες και 59 λεπτά δεν ανακτάς τίποτα, με 1 λεπτό ξεκούρασης παραπάνω όμως παίρνεις καμιά 11αριά hp. Άλλαξα τον κανόνα για να τον κάνω πιο ρεαλιστικό και να προσθέσω ενδιαφέρουσες επιλογές στο παιχνίδι.


Τυχαίνεις 1? Σου σπάει το όπλο!
Ο άσσος  στα παιχνίδια ρόλων, ή κοινώς η μπότσα, επιφέρουν πολλές ποινές, όχι τόσο από τους επίσημους κανόνες-τουλάχιστον στο dnd- αλλά από τους butchers Dms. Με λίγα λόγια δεν είμαι ο μόνος που όρισε "τιμωρία" για το ασσάκι και μάλιστα έχω μιλήσει με άτομα που κάνουν πολύ χειρότερα στους παίκτες τους (!) άμα φέρουν 1.
Ο κανόνας δεν επηρεάζει τόσο τα ανώτερα επίπεδα παιχνιδιού, γιατί τα μαγικά αντικείμενα σπάνε πολύ πιο δύσκολα. Θυμάμαι ακόμα ωστόσο τη μάχη εκείνη στα 5 λβλ που ο Χάρης έσπασε δύο όπλα μέσα σε 2 γύρους :Ρ



 Δεν έχω μαρτυρήσει ακόμα το μηχανισμό για να σας αφήνω με την αγωνία, αλλά ας πούμε ότι τα μαγικά όπλα που κρατάτε πλέον έχουν λιγότερο από 7% πιθανότητα να σπάσουν στον άσσο. Μεγαλύτερη ασφάλεια και από τα durex.

20-20-20.
Ναι, το θρυλικό 20-20-(hit), ο άμεσος θάνατος. Δεν υπάρχει. Αναφέρεται ως εναλλακτικός κανόνας στον οδηγό του Dm, αλλά δεν είναι official. Ευχαριστώ όλους τους θεούς του dnd που τον έβαλα σε εφαρμογή με το που τον διάβασα! Και αν ποτέ κάνα τέρας σας καρφώσει 20 20 20 και μου γκρινιάξετε για αυτό θα πάρω πίσω το 20 20 14 του Χάρη στο Όγκερ της σπηλιάς των γκόμπλιν και θα σας γυρίσω πάλι στα 3 λβλ, να το πάμε σωστά από την αρχή.

Αυτά περι κανόνων για σήμερα! αν έχω όρεξη μπορεί να ανεβάσω κι άλλους χάουζρουλς που χρησιμοποιούμε την άλλη φορά.



Ξέρατε ότι: Υπάρχουν ένας δύο official κανόνες του παιχνιδιού που έχω αφαιρέσει γιατί τους θεωρώ πανηλίθιους. Υπάρχει για παράδειγμα ένας κανόνας που λέει ότι αν ένα πλάσμα φάει πάνω από 50 damage σε ένα γύρο πρέπει να ρίξει fort save για να μην πεθάνει κατευθείαν. Οκ. Απλά σκεφτείτε το life των τεράτων που σας βάζω. Τώρα σκεφτείτε και το damage που σας κόβουν. Καταλάβατε;

Edit 3/5/18, πρόσθεσα το 2Χlvl στη θεραπεία με healer για να είναι πιο ξεκάθαρο πως συμβάλλει στην ξεκούραση.

2 comments:

  1. Προφανώς και γκρινιάζαμε, γιατί δεν μας είπες ότι γενικά θέλουμε 7 ώρες ύπνου και ότι στην δεύτερη κατηγορία healaroume και αν κοιμηθούμε κάτω από 7 ώρες. Όχι ότι τώρα δεν είναι nerf, αλλά τουλάχιστον παλεύεται περισσότερο

    ReplyDelete
  2. Ναι αυτό που εννοώ όταν λέω ότι "αυτό ισχύει και αν κοιμηθεί για λιγότερες από χ ώρες" είναι ότι ενώ ο χαρακτήρας θα μπορούσε να healarει περισσότερο πχ επειδή δεν πολέμησε καθόλου μέσα στη μέρα, εντούτοις healarei λιγότερο γιατί δεν κοιμήθηκε φουλ 7ωρο. :Ρ

    ReplyDelete